2018. november 26., hétfő

Az össze linkgyűjtemény gazda bekaphatja

Vagy fizetős, vagy viszont linket kér vagy elhanyagolt vagy egyszerűen nem teszi ki a linkem, én mondom az összes linkgyűjtemény gazda bekaphatja, csukják be a linkgyűjtemény oldalaikat mert egyik sem való semmire.
Én két linkgyűjtemény gazdája vagyok, ahol ugyan még nincs sok kategória de már a meglévő kategóriákban azonnali linkelfogadás van és nem kell heteket, hónapokat várni egy linkért és még fizetni sem kell érte, sőt még viszont linket sem kérek viszont folyamatosan optimalizálom a linkgyűjteményeim oldalait.
A legjobb linkgyűjtemény itt magyarországon az én birtokomban van, bátran állítom, hogy egyik linkgyűjtemény gazda sem törődik annyit a linkgyűjteményével mint én.
Folyamatában ahogy jönnek az ajánlások, új linkgyűjtemény kategóriákat hozok létre és optimalizálom azokat, hogy a linkajánló értékes linket kapjon.
A linkgyűjtemény mára elveszthette relevanciáját de én még hiszek a feltámadásban és hiszem, hogy a linkgyűjtemény, ha gondozva van hasznos eszköz lehet felhasználó és robot számára egyaránt.
Mindenesetre az én linkgyűjtemény oldalaimat gondozni fogom és bárki küldjön is be linket nem lesz szigorú az adminisztráció. Amint elkezdetek spammelni lezárom az azonnali elfogadást és moderálni fogom a linkeket.
A linkgyűjtemény saját linkgyűjtemény motorral készült ezért tud releváns linkeket adni minden témában. A témák, kategóriák bővülnek, ha nem találsz neked relevánsat, bátran ajánlhatsz újat.
Visszatérve a linkgyűjtemény gazdákra, tényleg nem való az ilyeneknek linkgyűjtemény, hiszen teljesen elhanyagolják őket. Álljanak fejre és csinálják nyakon magukat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése